Fototriss #135, Svenska

Råkade av en ren slump få lite bilder som gav mig en (störd, men ändå) tanke till veckans tema som var “Drömma”. Det är andra gången jag deltar i FotoTriss, och lustigt nog så är det hundrelaterat den här gången också…

Idag så tyckte vår skola att det var lämpligt med en liten ute-dag i solen, så vi spelade lite brännboll. Efter två rundor så intog jag läktarplats med Kristin (som pysslar med en barnbok), Kevin (den håriga) och Jesper (husse). Allt det här gav mig en idé: “Hunden Som Ville Vara med…”

“Ååh.. tänk om jag OCKSÅ fick vara med och leka och skutta sådär roligt…”


“…då skulle jag vara en NINJA!”

“..eller stålmannen!”

Det får nog vara nog för det första inlägget som innehåller bilder, tycker ni inte det?

9 Responses to “Fototriss #135, Svenska”

  1. Härliga bilder och klart att vovvar får drömma om att bli stålmannne!!!!Läckert fotat!

  2. Haha, snacka om studsboll. Härlig triss. :)

  3. Ha ha sicken jycke :)

  4. hehe, helcool hund!

    Sista bilden är helt makalös!

    AX

  5. Vilka underbara bilder på hunden!! Läckert med sista hoppbilden!

    http://lisasfoton.wordpress.com/category/fototriss/

  6. vilken fin triss, den sista bilden var verkligen bra.

  7. Nog lättar det upp bloggen lite med fina foton :) om än jag föredrar en kombination, så sluta inte skriva så intressant!

    Tjo!

  8. Det var en livlig liten rackare. Fina trissbilder.

Leave a Reply

